Новини Умані та Черкащини…

Реформування освіти: в Умані вчителі початкових класів готуються працювати за Новим Держстандартом

21 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів затверджено новий Державний стандарт початкової освіти, який є базовим документом, що визначає головну мету початкової школи, основні засади й підходи до навчання у початковій школі, а також вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів навчання здобувача освіти і загальний обсяг навчального навантаження. Саме за ним з 1 вересня 2018 року розпочнуть навчання всі учні 1-х класів.

Новий Стандарт початкової освіти передбачає, що вчителі працюватимуть за іншими підходами, тому МОН України спільно з громадською спілкою «Освіторія», міжнародним фондом «Відродження» та студією онлайн-освіти EdEra проводить навчання вчителів, які навчатимуть перші класи у 2018-2019 навчальному році.

Відповідно до Концепції «Нова українська школа», на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 903-р «Про затвердження Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», наказу Міністерства освіти і науки України від 15 січня 2018 року № 34 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи» за сприяння КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників ЧОР» відділом освіти Уманської міської ради організовано проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти міста, які у 2018/2019 навчальному році навчатимуть учнів перших класів за новим Державним стандартом початкової освіти.

1У період з 4 по 8 червня 2018 року на базі Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 ім. В.І. Чуйкова (директор Бугерук О.І.) відбулася ІІІ очна сесія для вчителів початкових класів міста, у рамках якої регіональні тренери методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Осіяненко Н.М. та заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ № 11 Миколайко О.В. ґрунтовно опрацювали з учасниками семінарів-тренінгів ключові аспектами актуальних проблем: «Державний стандарт початкової освіти як основа конструювання навчальної програми», «Типові освітні програми», «Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи», «Стратегії розвитку критичного мислення», «Основи інклюзивної освіти», «Гра по-новому, навчання по-іншому з LEGO», «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів».

Під час навчання, яке було організовано із застосуванням інтерактивних технологій, вчителі початкових класів детально опрацювати зміст Типових освітніх програм до нового Державного стандарту початкової освіти, поглибили знання щодо тематичного та діяльнісного підходів у організації інтегрованого навчання, ознайомитись з методикою викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», проведення «Щоденних 3» та «Щоденних 5», компетентнісного навчання «Шість цеглинок», стратегією розвитку критичного мислення, особливостями роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

1Під час семінарів-тренінгів вчителі брали активну участь у обговоренні питань, що розглядалися, шляхом участі у «Мозковому штурмі» та «Керованій лекції»; створювали правила та виконували цікаві вправи під час проведення «Ранкового кола»; вчилися створювати «Асоціативний кущ», «Сенкан», працювати з таблицею «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; ділилися своїми враженнями від занять у «Щоденнику вражень» та виконували цікаві практичні роботи із створення моделей інтегрованого навчання на основі запитів учнів через дослідження Inquiry-based learning.

Проведення семінарів-тренінгів сприяло підвищенню фахового рівня та педагогічної майстерності вчителів початкової школи, підготовці їх до роботи в умовах Нової української школи.

Повідомляє Вечірня Умань

1

comments powered by HyperComments

Опубліковано в Навчання та карєра,Суспільство,Умань,Черкащина - Июнь 17, 2018 в 14:59 - - Переглядів: 464