Будь уважним: як не залишити у супермаркеті останні гроші? (опитування)

Торговельні мережі роблять все, аби покупець взяв у руки товар. 70% споживачів купують, те що блискуче, в красивій обкладинці та ще й за знижкою. Так цінники з акцією, або ж перекресленою старою ціною та вказаною новою, дешевшою вартістю приваблює 40% покупців.

Також корегують цінники з допомогою прийому однієї копійки. Наприклад 7.99 – це змушує думати покупців що ціна 7 гривень а не 8, так збільшуються продажі усіх супермаркетів іще на 10-15%. Або дуже популярною є акція – «два по ціні одного». І ви можливо і не збирались купити той чи інший продукт, та ажіотаж працює, і людина одразу «клює на вудочку». Таким чином розпродують непотріб, який залишається у супермаркеті, або прострочений товар. Тож будьте уважними та обов’язково в такому випадку звертайте увагу на строк придатності продукту.

Найдорожчі товари виставляють на рівні очей, дрібні товари – біля кас. Це збільшує продаж до 40%. Часто поки людина стоїть у черзі на касі, їй знадобиться ще багато дрібниць: серветки, кава в стіках, жувачки, цукерки, – так худне ваш гаманець і зростає прибуток відомих супермаркетів.

На найнижчих полицях розставляють іграшки, дрібний товар у яскравих обгортках – кукурудзяні палички, чіпси, цукерки. Аби заохотити дітей.

Ви ніколи не задумувались чому найпотрібніші продукти: хліб, молоко, м’ясо, яйця знаходяться у різних частинах супермаркету? Все дуже просто: доки людина шукає той чи інший потрібний продукт вона оглядає весь спектр товару, і обов’язково 35% ще купують зайві речі та продукти.

Та скільки б не було вудочок та хитрих трюків, які нам «допомагають» придбати чим по більше, найбільше обурює те, коли людина приходить в супермаркет з певною сумою коштів, дивиться уважно на цінник, звіряє із своїми фінансами, а на касі виявляється що продукт моментально подорожчав та коштує на декілька гривень дорожче.

Журналісти Умань News опитали уманчан та жителів району, що вони робитимуть, якщо потраплять в таку ситуацію.

Screenshot

Тому маємо такі результати:

23,9% – проголосували за те, що не купуватимуть продукт. Та попросять у касира повернути їм кошти.

24,8% – вирішили що купуватимуть по тій ціні, яка вже є.

44% покупців обрали варіант, що розраховуючись на касі за продукт, зроблять зауваження касиру, про те що ціна продукту не відповідає ціннику.

Ще 18% – зайняли інертну позицію, та нічого взагалі не робитимуть. Подорожчав продук? – добре, не подорожчав ще краще.

А 5,5% – обрали власний варіант та так коментарів і не написали.

Screensh9ot

Тож, шановні покупці, будьте уважними, аби на касі не залишити останню сорочку аби придбати смаколиків. Експерти радять в таких випадках складати список суттєвих продуктів, які вам дійсно необхідні. Цей спосіб давно застарілий, проте не менш дієвий.

No Comments

    Leave a Reply

    Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.