В Умані мешканці будинків, які об’єдналися в ОСББ, плануючи здавати підвали в оренду, наткнулися на перепони у вигляді міської ради, яка вже розпорядилася підвальними приміщеннями.
Інформуємо уманчан, що статтею 6 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» передбачено, що співвласники мають право безоплатно одержувати інформацію про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку і площу таких квартир та приміщень у порядку і межах, визначених законом.
Статтею 32 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що для фізичних та юридичних осіб інформація за об’єктом нерухомого майна та суб’єктом речового права надається, зокрема, в паперовій формі державним реєстратором прав на нерухоме майно.
Щоб отримати таку інформацію один співвласник будинку повинен звернутись до відділу державної реєстрації Уманської міської ради. Для отримання інформаційної довідки з Державного реєстру прав потрібно подати такі документи:
1. Паспорт, ідентифікаційний номер та їх копії;
2. Правовстановлюючі документи , які підтверджують власність на квартиру (оригінал та копію). До таких документів належать:
– договір дарування;
– свідоцтво про приватизацію;
– свідоцтво про право на квартиру у спадок;
– рішення суду;
– договір міни;
– договір купівлі-продажу;
– свідоцтво про право власності.
Інформаційна довідка надається замовнику у день звернення.
No Comments