Шановні абоненти!
Проблема цілодобового водопостачання верхніх поверхів багатоповерхових будинків нова, а основна причина малої поінформованості про ней – це незвернення абонентів безпосередньо до водоканалу.
Наразі проведено ряд заходів та дійсно виявлено, що в деяких багатоповерхових будинках автоматичне обладнання підкачки води налаштовано таким чином, що із зменшенням споживання води в нічний час, коли більшість уманчани сплять (із 23 години), насосне обладнання переходить в енергозберігаючий режим, від чого знижується тиск води на верхніх поверхах. Роботи щодо забезпечення уманчан цілодобовим водопостачанням та підвищення якості надання послуг нашим абонентам ведуться постійно.
Для найшвидшого вирішення проблем водопостачання та водовідведення, просимо абоненів звертатись із проблемними питаннями до диспетчерської служби КП «Уманьводоканал» за телефоном 3-45-49 (цілодобово, без вихідних) або залишати повідомлення на офіційній сторінці КП «Уманьводоканал» у Facebook.
No Comments