Черкаські пілоти та конструктори-аматори майструють гвинтокрили на пенсії

Опубліковано: 09.10.2020

Черкаські пілоти та конструктори-аматори майструють гвинтокрили на пенсії. СУСПІЛЬНЕ | ВІДЕОНОВИНИСуспільне: Черкаси

Вони мріяли про небо з дитинства, підкорювали його в юності, а нині, на пенсії, майструють гвинтокрили. Черкаські пілоти і конструктори-аматори Анатолій Ковальчук, Віктор Юзва та Юрій Федоренко не лише створюють літаки й вертольоти, а й беруть участь у фестивалях легкої авіації.

У їхньому ангарі колекція саморобних гелікоптерів. Одні створив, інші вдосконалив інженер-механік Юрій Федоренко. У минулому він працівник цукрового виробництва, але підкорити небо мріяв із дитинства.https://www.facebook.com/v2.8/plugins/post.php?app_id=2581849931908443&channel=https%3A%2F%2Fstaticxx.facebook.com%2Fx%2Fconnect%2Fxd_arbiter%2F%3Fversion%3D46%23cb%3Df237205e84d471c%26domain%3Dsuspilne.media%26origin%3Dhttps%253A%252F%252Fsuspilne.media%252Ff133d30ae70cdc%26relation%3Dparent.parent&container_width=928&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsuspilne.news%2Fposts%2F1043417542752433&locale=uk_UA&sdk=joey&width=500

“Перший мій політ був з маминою парасолькою з погреба. Десь було років чотири мені”.Любов до неба з роками не минає: черкасці на пенсії майструють гвинтокрилиСуспільне: Черкаси

На літальному апараті у небо чоловік вперше піднявся у шістдесят. Саме тоді вирішив – конструюватиме вертольоти.

“Вертольот дає ще одну міру свободи. Якщо літак має три виміри свободи, але він прив’язаний до визначених точок: посадки, взльоту і так дальше, то вертольо вільний від цього”, – розповів пан Юрій.

Створив Юрій Федоренко і п’ять гелікоптерів. Серед них – одно- та двомісні. Наприклад гвинтокрил “Росинант” – як кінь у Дон Кіхота Сервантеса.Любов до неба з роками не минає: черкасці на пенсії майструють гвинтокрилиСуспільне: Черкаси

Нині конструктор готує апарати до польоту. У ангарі поруч його друзі –професійні пілоти Віктор Юзва та Анатолій Ковальчук. Працюють, аби підняти в небо свою “Синицю”.

Всі чоловіки – на пенсії. Приходити до ангару й майструвати літаки їх “змушує” любов до неба, яка з роками не минає. “Синицю“ авіаконструктори створили торік за два місяці, розповів Віктор Юзва. Апарат надлегкий і важить 114 кілограмів.

Зі слів Анатолія Ковальчука, польоту на “Синиці” він чекає з нетерпінням.

Джерело: Суспільне

No Comments

    Leave a Reply

    Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.